FC Grootegast JO11-3Gd – Buitenpost JO11-4d

1e helft was erg gelijkwaardig. we kwamen 1-0 achter doordat roelof de glibberige bal niet kon klemmen. grootegast scoorde uit de rebound. lang kon grootegast hier niet van genieten, want 1 minuut later was het 1-1 door een pass van meindert op wesley die de 1-1 binnen schoof. niet veel later werd het 2-1 de bal werd afgepakt van benne en de speler van grootegast schoof hem beheerst in de lange hoek. 1 minuut voor rust kwam buitenpost op 2-2 door opnieuw een pass van meindert op wesley die met rollortje maar goed in de hoek de 2-2 maakte. in de rust zette de trainer alles op een rijtje en we begonnen de 2e helft erg sterk. alleen meindert wesley jannick en benne kregen de bal niet langs de keeper. er werd erg goed verdedigd door stein tijmen en jannick in de 2e helft. er kwam geen bal doorheen. maar het bleef lang 2-2 door gemiste kansen. 8 minuten voor het einde werd het 2-3 voor buitenpost. de keeper schoot de bal uit die onderschept werd door wesley. die naar binnen kwam en hard in de hoek schoot. onhoudbaar voor de keeper. Daarna nog een paar kansen voor buitenpost. Helaas geen goals meer grootegast kwam er nog 1 keer uit, maar het was geen moeite voor de keeper roelof die een goeie 1e helft keepte, en de 2e helft weinig te doen had. De 3 punten waren binnen.