Jubbega JO13-1G – Buitenpost JO13-1

D1 speelde vandaag zijn laatste wedstrijd voor de winterstop uit tegen Jubbega. Eerste helft was Buitenpost in prima doen. Ze hadden goed spel en drukten Jubbega terug op eigen helft. Helaas lukte het niet om het veldoverwicht in doelpunten uit te drukken. En als zo vaak valt dan de goal dan aan de andere kant. Uit een corner werd de bal ongelukkig in eigen doel gewerkt (1-0). Buitenpost kon deze tegenslag maar moeilijk verwerken, en meteen na de 1-0 kreeg het nog 2 doelpunten om de oren (3-0).

Tweede helft probeerden de gasten de wedstrijd nog om te draaien. Het kreeg hiervoor ook nog wel een paar kansen, maar het net werd niet gevonden. Jubbega maakte eind tweede helft aan alle hoop een einde (4-0).