Zwaagwesteinde JO13-1 – Buitenpost JO13-1

Op 29 oktober stond voor D1 de uitwedstrijd tegen Zwaagwesteinde op het programma. Beide ploegen waren aardig aan elkaar gewaagd. De eerste helft had Buitenpost het betere van het spel. Uitgespeelde kansen waren schaars, de doelpunten vielen dan ook uit standaard situaties. Buitenpost wist in de eerste helft twee keer het net te vinden uit een hoekschop. De eerste keer viel de bal voor Mark zijn voeten ( 0-1) en bij de 2e corner zorgde Lars voor de 0-2 na goed terugleggen van Jesper Daan.

Tweede helft drong de thuisploeg aan op zoek naar de aansluitingstreffer. Deze viel ook al vrij vlot na de pauze (1-2). Buitenpost had daarna nog wel een paar kansjes om de voorsprong weer te vergroten. Dit gebeurde niet, en vlak voor tijd viel de goal uiteindelijk aan de andere kant, waar mee de eindstand op 2-2 kwam.