Voetbalschool Veerkr88 viert 15-jarig bestaan

Voetbalschool Veerkr88 bestaat 15 jaar. Reden om de editie in de meivakantie extra feestelijk te maken. Wat er precies gaat gebeuren is nog een verrassing. Wel is duidelijk dat er een speciaal jubileumtenue is voor alle deelnemers. De voetbaltweedaagse is op donderdag 2 en vrijdag 3 mei op sportpark De Swadde in Buitenpost. Inschrijven voor de voetbalschool kan vrijdagmiddag 15 maart vanaf 15.15 uur.

Leven als een prof
De deelnemers leven twee dagen als een echte voetbalprof. Een dag duurt van 9.30 tot 16.00 uur, kosten voor de tweedaagse zijn € 100 per deelnemer. Dat is inclusief voetbaltraining door gekwalificeerde trainers, lunch en een compleet jubileumtenue.

De voetbaltweedaagse is voor jongens en meisjes van 5 t/m 15 jaar. Voor alle deelnemers zijn er mooie prijzen te winnen, met als klapper de megagrote De Haan Westerhoff-bokaal.