Voorbereiding en oefenwedstrijden eerste selectie

De eerste selectie begint maandag 26 juni aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. In totaal traint het team 4 keer om klaar te zijn voor de oefenwedstrijd tegen SC Heerenveen op dinsdagavond 4 juli. Op donderdag 13 juli om 20.00 uur staat thuis een oefenduel tegen derdedivisionist ONS Sneek op het programma.

Oefenduels
Het tweede blok van de voorbereiding gaat verder op 1 augustus met trainen. Dan volgt op zaterdag 12 augustus om 18.00 uur een oefenwedstrijd op de Swadde tegen hoofdklasser SWZ Boso Sneek.

Bekerwedstrijden
Op zaterdag 19 augustus voetbalt VV Buitenpost om de KNVB-beker. De loting hiervoor is op 1 juli. De andere bekerwedstrijden zijn op 2, 9 en 16 september.

Competitie
Zaterdag 26 augustus om 14.30 uur is er een oefenduel tegen tweedeklasser CVVO uit Lemmer. De competitie start op 23 september.