Voorbeschouwing Buitenpost – Drachtster Boys

Dames en heren, daar is hij weer. Dé Friese kraker in de eerste klasse E: Buitenpost – Drachtster Boys. Onze Blauwkes zullen alles uit de kast halen om de nederlaag van eerder dit seizoen goed te maken. Destijds werd het ietwat geflatteerd 4-1.

De Blauwkes zijn echter vol zelfvertrouwen en knalde letterlijk en figuurlijk uit de winterstop, door met 0-6 te winnen bij VEV uit Leek. De Drachtsters moesten het doen met een gelijke stand tegen het stugge Balk. Daarnaast spelen beide ploegen ook nog mee om de tweede periode, wat het affiche nog aantrekkelijker maakt dan het al was.

Het is moeilijk te zeggen wie er dit keer aan het langste eind zal trekken: de hechte formatie van onze Blauwkes? Of toch de individuele kwaliteiten van de Boys? Trainer van der Weij heeft de mannen in ieder geval op scherp gezet om deze pot over de streep te trekken. De mannen hebben u als supporter daar ook voor nodig, schreeuw onze mannen daarom naar de overwinning!
Forza Blauwkes!