Voorbeschouwing Buitenpost – HZVV

Buitenpost ontvangt zaterdag de onbetwiste koploper in de eerste klasse E, namelijk HZVV. De ploeg uit Hoogeveen staat bekend als een goed voetballende ploeg en wil graag terug naar de hoofdklasse. Onze Blauwkes kregen in de uitwedstrijd een lesje wat dat precies betekend: efficiëntie. De ploeg van trainer Van der Weij deed destijds voetballend zeker niet onder voor de rood witten, maar de doelpunten ontbraken. HZVV sloeg genadeloos toe en strafte persoonlijke fouten direct af.

Revanche
Een les waarvan Buitenpost zeker geleerd heeft, maar ook een uitstekende reden voor revanche. Dat laatste zal gepaard gaan met een stuk vertrouwen, want wat heeft de formatie afgelopen zaterdag een teamprestatie geleverd. Terug knokken na een 2-0 achterstand en de wedstrijd over de streep trekken. Het geeft aan wat de mannen voor elkaar over hebben op het veld.

Kwaliteit
Nu is het zaak om ook tegen de koploper diezelfde wil en inzet te tonen, pas dan komt de kwaliteit van het voetbal bovendrijven. Iets waar ook de trainer de afgelopen weken op heeft gehamerd. Wanneer het tussen de koppies goed zit, dan zijn de mannen tot geweldige dingen in staat.

Ontzettend graag
Het belooft op voorhand in ieder geval een spannende strijd te worden. HZVV zal moeten en Buitenpost wil zó ontzettend graag. Tijd om dat om te zetten in daden!
Steun onze mannen en schreeuw ze naar de overwinning!