Voorbeschouwing Buitenpost – Olde Veste

Buitenpost kan tegen Olde Veste een grote stap zetten om de periode te pakken. Bij winst van onze Blauwkes en verlies van Balk kan zelfs dit weekend de periode al binnengesleept worden. Een droom om dit weer te realiseren natuurlijk, maar alles is nog in eigen hand!

Doelpunten
Daarvoor zal de huidige nummer twee dan wel moeten wijken op het sportpark de Swadde. Dat dit geen gemakkelijke opgave zal zijn, blijkt uit het aantal doelpunten dat de formatie uit Steenwijk al gemaakt heeft. Maar liefst 72 keer wisten de geelblauwen het net te vinden, met als topscoorder spits Yannick Kaluzi.
De Blauwkes weten dus wat er aan scorend vermogen rondloopt bij deze ploeg. Onze mannen daarentegen doen het vaak goed tegen voetballende ploegen en hebben dan ook absoluut geen ontzag. Volgens Van der Weij is het al een prachtig seizoen, maar is het nu zaak om de boel te bekronen met een toetje.

Hunkeren
Hierbij denkt men nog wel eens terug aan een aantal jaren geleden, waarin de geweldige beslissingswedstrijd tegen LRC Leerdam gespeeld werd. Dat is een ervaring waar de spelers opnieuw naar hunkeren. Maar dat was toen. Eerst deze zware klus maar eens klaren. Buitenpost is er klaar voor, maar alleen met jullie hulp kunnen de drie punten over de streep getrokken worden.
Schreeuw de mannen daarom naar de overwinning!
Forza Blauwkes!

Na afloop van de wedstrijd is er muziek in de kantine van dj Renze.