Voorbeschouwing Buitenpost – SDC Putten

Buitenpost ontvangt aanstaande zaterdag op het eigen sportpark SDC Putten. Een interessant duel, want zowel de Blauwkes, als de Puttenaren zitten niet in de beste fase van het seizoen. De afgelopen week wist Buitenpost in ieder geval iets aan het vertrouwen te doen, door weer een ronde verder te komen in de beker. Dit ging ten koste van derdeklasser Read Swart.

Jagen
Zoals gezegd heeft ook SDC Putten het na de winterstop moeilijk. De bezoekers staan weliswaar nog altijd op een veilige positie op de ranglijst, maar het verschil met de nacompetitie plaatsen zijn geslonken tot een punt. Daarom zal ook SDC op de punten gaan jagen.

Niets te verliezen
Voor de Blauwkes is het dus weer een kans om een strohalm te pakken en enigszins aan te haken op de ranglijst. En waarom ook niet? Het staat op dit moment al laatste en heeft niets meer te verliezen. Lekker gaan voetballen en alles eruit proberen te halen. Op het eigen sportpark strijden voor elke meter en dan zien waar het schip strandt.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024