Vrijdag 14 juni afsluiting seizoen met wedstrijden, kampioenen en familiefeest

We sluiten vrijdagmiddag 14 juni het voetbalseizoen 2023-2024 volgens traditie af met wedstrijden voor de kinderen, huldiging van kampioenen en het familiefeest inclusief bekendmaking verloting en barbecue.

Onder 7 t/m Onder 12
Dit keer starten we met Twin-Games voor onze jeugdteams Onder 7 t/m Onder 12. Ze spelen verschillende wedstrijdjes, waarbij de samenstelling van het team steeds anders zal zijn. Belangrijk is dat de voetballers op sportieve wijze strijd leveren met na afloop een individuele winnaar. De top drie in elke leeftijdsgroep krijgt een huldiging.
Er zijn drie verschillende leeftijdsgroepen, namelijk Groep 1: Onder 7 en 8, Groep 2 Onder 9 en 10 en tot slot Groep 3 Onder 11 en Onder 12.

Penaltybokaal
Na het openingsonderdeel zijn alle ogen gericht op de strijd om de Penaltybokaal. Onze jeugdspelers vanaf Onder 13 tot en met Onder 20 gaan elkaar bestrijden vanaf de elfmeterstip. De voorrondes bij de verschillende jeugdteams is in de laatste week van de maand mei (tijdens eens trainingsavond). Bij ieder team komt een winnaar en deze winnaars gaan, tijdens het familiefeest, uitmaken wie de prachtige Penaltybokaal mee naar huis mag nemen. De organisatie gaat ervan uit dat de keepers van onze 1e selectie een (belangrijke) rol gaan spelen tijdens dit onderdeel.

Huldiging kampioenen
Nadat deze ‘kruitdampen’ zijn opgetrokken is er aandacht voor onze kampioenen in het afgelopen voetbalseizoen. Traditiegetrouw huldigen we onze jongste jeugdteams JO7 t/m Onder 10 als ‘Kampioenen van de Toekomst’. Ook zijn er een aantal competitiekampioenen. Deze teams zetten we ook in het zonnetje.

Barbecue en verloting
Nadat dit spectaculaire moment is geweest, is het tijd voor de inwendige mens. Er kan een drankje worden genuttigd en de liefhebbers van barbecue(vlees) kunnen volledig aan hun trekken komen. Tijdens de barbecue is er ook aandacht voor de groot opgezette verloting. Eerst wordt bekend gemaakt welke lotenverkoper de meeste loten heeft verkocht. Daarna stijgt de spanning als we de winnende lotennummers (namen) bekendmaken. Er zijn weer veel en zeer aantrekkelijke prijzen te winnen.

Programma familiefeest 2024

15:30 uur           start Twin-Games jeugdteams Onder 7 t/m Onder 12
17:00 uur           einde Twin-Games
17:15 uur           start Penaltybokaal jeugdspelers Onder 13 t/m Onder 20