Vrijdag 29 november voorlopig laatste circuittraining

Koning Winter komt eraan. De voetbaltrainingen voor onze jongste voetbaltoppers worden daarom de komende tijd verplaatst naar de zaal. Dit wordt nog gecommuniceerd met de betrokken jeugdspelers en ouders/verzorgenden.

Drie maanden geen circuittraining
In verband met de weers- en trainingsomstandigheden in de winter hebben wij besloten de komende drie maanden geen circuittraining te gaan doen. Het doorgaan van de reguliere voetbaltraining op het veld en/of in de zaal met het eigen team wordt aan de jeugdtrainer overgelaten. Dus zonder bericht gaan deze trainingen gewoon door.

Herstart in 2020
Voor de herstart van de circuittraining op de vrijdagmiddag in 2020 verwijzen wij jullie naar onze website en sociale media van onze club. De laatste circuittraining van dit jaar, aanstaande vrijdag, gieten we in een iets andere vorm. Wij hopen dat onze jeugdspelers met een goed en tevreden gevoel terugkijken op de eerste serie circuittrainingen.