Vrijdag 3 september start circuittraining

Op vrijdag 3 september start de circuittraining weer. De leeftijdsgroepen onder 7, onder 8 en onder 9 jaar beginnen om 16.30 uur.  De jongens en meisjes van de teams onder 10 en JO11-2 en JO11-3 starten om 17.45 uur.

Plezier en beleving
Al enkele seizoenen mogen de jongste voetbaltalenten van onze club deelnemen aan de circuittraining op vrijdagmiddag. Deze circuittrainingen zijn voor de leeftijdsgroepen onder 7 t/m onder 11 jaar. Onze jeugdige toppers krijgen extra aandacht van verschillende jeugdtrainers. Iedere week worden er uitdagende en leerzame oefenvormen aangereikt door onze jeugdtrainers. Zowel de jeugdspelers als de -trainers leren zich te ontwikkelen. Plezier en beleving zijn het uitgangspunt bij alle circuittrainingen. De kinderen krijgen verschillende onderdelen uit het complete pakket voetbal aangereikt.

Truck van Voetbalshop
Ook aanwezig op sportpark De Swadde komende vrijdag: de truck van Voetbalshop. Dan kunnen de nieuwste voetbalschoenen worden getest. Alle bezoekers aan deze truck  krijgen 10% korting op het gehele assortiment. Dit geldt ook bij online bestelling achteraf. De truck van Voetbalshop is vrijdag van 16.00 uur tot 18.00 uur aanwezig bij VV Buitenpost.