Vrouwen 1 VV Buitenpost zoeken trainer

De voetbaldames van VV Buitenpost zijn voor het seizoen 2021-2022 op zoek naar een gedreven trainer. Het team van VR1, dat speelt in de 3e klasse, bestaat uit ongeveer 20 speelsters tussen 17 en 27 jaar. “Wij zoeken een trainer die zijn voetbalkennis op een positieve manier op ons kan overbrengen. Hij of zij moet over voldoende enthousiasme beschikken”, aldus aanvoerster Iris Middel. De trainer krijgt voor zijn taken een passende vergoeding.

Leergierig en gezellig
De trainer van VV Buitenpost VR1 geeft tweemaal per week een training, op maandag- en woensdagavond, en begeleidt de wedstrijden op zaterdag. Praktische en theoretische ondersteuning van de club is altijd mogelijk. De jonge damesgroep omschrijft zichzelf als leergierig en gezellig. “We zijn harde werkers en zoeken iemand die sportief gezien het beste in ons naar boven haalt. Daarentegen staat gezelligheid erg hoog in het vaandel, dus een derde helft hoort er ook zeker bij”, lacht Iris. Wie een geschikte trainer weet of het zelf leuk vindt om de dames te trainen, kan contact opnemen met Ronnes Bloembergen van de technische commissie van VV Buitenpost op 06-48958353 of info@vvbuitenpost.nl.