Vrouwen 1 zet zegereeks gestaag door

Na de eerste 2 competitiewedstrijden te hebben gewonnen, speelden de Buitenposter dames vorige week verdienstelijk met 1-1 gelijk bij het gerenommeerde Zuidhorn Vr 1. Het was jammer, dat Zuidhorn Vr de eerste goal maakte, want anders was er kans geweest dat de meiden de wedstrijd over de streep hadden getrokken. Er is namelijk de afgelopen periode veel aandacht besteed aan het defensieve gedeelte van het team. Het resultaat mag er zijn. Buitenpost Vr 1 heeft op het ogenblik de minst gepasseerde defensie. Hulde aan de selectie.

Winst op angstgegner
Gisteren stond de 4e competitiewedstrijd thuis tegen VV Roden Vr 1 op het programma. Roden Vr 1 is voor  Buitenpost Vr 1 een beetje een angstgegner. De afgelopen 3 seizoenen is het de meiden niet gelukt een goal tegen VV Roden te maken. Gisteren is met die traditie gebroken. Op een nat veld met te hoog gras en een sterke wind was goed voetbal onmogelijk. De dames gingen daarom met veel passie en inzet de duels met Roden aan en werd uiteindelijk de bovenliggende partij. Met maar liefst 3-0 werd Roden naar huis gestuurd. Met deze overwinning gaan de meiden met 10 uit 4 ongeslagen de herfstvakantie in.

Bij deze van de dames, felicitaties aan de MO-20-1 die gisteren ongeslagen kampioen werd. Hulde!

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024