VV Buitenpost JO8-1 ongeslagen de winterstop in!

Het team JO8-1 van Buitenpost beleefde een prachtig seizoen tot de winterstop. In de competitie waar het team in uitkomt (eerste klasse) werden alle wedstrijden winnend afgesloten. Competitiewedstrijden, oefenwedstrijden, bekerwedstrijden of wedstrijden in de zaal, het team won alles. En daar zijn de trainer en leiders maar wat trots op.

De trainer van JO8-1 is Wietse van der Meer, hij wordt geassisteerd door de leiders Jeroen Bos en Ronald Wobbes. ‘Na de winterstop gaan we het proberen in de hoofdklasse en gaan we verder in het bekertoernooi’, aldus de trainer. De jonge talenten aanmoedigen kan na de winterstop weer. Dan komen de spelers Thyme Bos (keeper), Ceedet Wobbes, Tieme Ate van der Meer, Milo Kroon, Eelke Klaver en Jort Henstra weer in actie. Maar eerst genieten ze van hun welverdiende winterstop en de titel in de eerste klasse.