VV Buitenpost zaterdag tegen SC Heerenveen

SC Heerenveen komt zaterdag 29 juni naar VV Buitenpost voor een oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. De club uit Heerenveen speelt om 19.00 uur tegen de eerste selectie van hoofdklasser Buitenpost op sportpark De Swadde. De weersvooruitzichten zijn geweldig, dus voor jong en oud belooft het een mooi voetbalevenement te worden.

Kaartverkoop
Kaarten kosten € 10 en € 5 voor kinderen tot en met 12 jaar. Iedereen die deze wedstrijd mee wil maken kan kaarten kopen bij Autowas en Tankstation Veenstra aan de Kuipersweg 74A in Buitenpost.

Parkeren bezoekers
Bezoekers van de wedstrijd VV Buitenpost tegen SC Heerenveen kunnen hun auto parkeren op het industrieterrein of op het parkeerterrein aan de Edisonstraat (bij de spoorbrug). Volg de bebording of de aanwijzingen van de parkeerwachters en verkeersregelaars.

Parkeren VIP-gasten
Gasten van de wedstrijd VV Buitenpost tegen SC Heerenveen kunnen hun auto parkeren op het parkeerterrein van sportpark De Swadde. Plaats uw speciale parkeerkaart duidelijk zichtbaar achter het voorruit van uw auto en volg de aanwijzingen van de parkeerwachters en verkeersregelaars.

Parkeerverbod
Op sommige plekken nabij sportpark De Swadde is een parkeerverbod van kracht. Dit wordt duidelijk aangegeven met borden. Via onze website en social media houden we bezoekers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de wedstrijd op 29 juni 2019.

Het organiseren van topwedstrijden in Buitenpost is uitgegroeid tot een traditie met jaarlijks duizenden bezoekers. Vele topspelers hebben hun voetsporen achtergelaten op sportpark De Swadde. Het begon in 1984 met AFC Ajax. Daarna volgden nog vele clubs zoals Barcelona (3x), Valencia, Feyenoord, KV Mechelen, AZ, FC Groningen en PSV. Ajax speelde in totaal vier keer op het hoofdveld van de Blauwkes. SC Heerenveen speelt op zaterdag 29 juni voor de 13e keer in Buitenpost.