VV Buitenpost zoekt trainer JO19-1

Voor het komend voetbalseizoen zoeken we een trainer/coach voor JO19-1. Dit team komt uit in de landelijke 4e divisie. Onze voorkeur gaat uit naar een trainer die in het bezit is van het diploma UEFA C Youth (TC3). Marc Lourens verlaat na 10 seizoenen het voetbal. Hij was trainer van verschillende teams, waaronder nu JO19-1. Door zijn vertrek is er een vacature voor een ambitieuze jeugdtrainer.

Motiveren
We zien graag iemand voor de groep staan met goede communicatieve en sociale vaardigheden. Een jeugdtrainer die de jeugdspelers kan motiveren en beter kan maken. De trainer/coach van JO19-1 geeft 2 keer per week training en is aanwezig op de wedstrijddag. Daarnaast levert hij of zij een actieve bijdrage aan onze jeugdopleiding. Zoals aanwezig zijn bij de verschillende jeugdtrainersbijeenkomsten, interne scholing en clubactiviteiten. Onze jeugdopleiding staat goed aangeschreven en is lokaal gecertificeerd.

Vragen of belangstelling?
Voor vragen kun je contact opnemen met Wietse van der Veen, hoofd jeugdopleiding, telefoonnummer 06-20335615. Heb je belangstelling? Stuur dan je CV en een korte motivatie vóór 15 maart 2021 naar: jeugdsecretariaat@vvbuitenpost.nl.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024