VV Buitenpost zoekt trainers voor pupillen en meisjesvoetbal

De Jeugdafdeling van VV Buitenpost is voor het nieuwe voetbalseizoen voor een aantal pupillenteams op zoek naar:

enthousiaste jeugdtrainers

Ben jij in de gelegenheid en wil je één of twee keer per week een pupillenteam trainen, dan graag reageren via mail.

Als je denkt niet in aanmerking te komen omdat je geen trainerservaring hebt, maar je hebt wel ambitie, reageer dan wel. Voetbaltechnische ondersteuning zal gedurende het hele voetbalseizoen aanwezig zijn.

De Jeugdafdeling van VV Buitenpost is voor het nieuwe voetbalseizoen voor meisjes A en C op zoek naar:

enthousiaste trainers (meisjes)

Wij zoeken ambitieuze voetbaltrainers die affiniteit hebben met het meisje- en/of damesvoetbal. Trainers die op een plezierige wijze onze voetbalmeiden beter kunnen maken in het voetbalspel. De trainingsavonden zijn maandag en woensdag, trainingstijden in overleg.

Spreekt deze vacature jou aan? Reageer dan via mail.