Webshop: 10% van elke bestelling gaat naar onze club!

Het is mogelijk om je trainingspak met clublogo en je eigen naam te bestellen. Dat kan op ieder moment van de dag. Bestellen van kleding kan via www.vvbuitenpostshop.nl of in het hoofdmenu via ‘webshop’. Een eigen unieke webshop, met keuze uit de gehele lijn van Jako in alle maten. Van shirts en rugzakken tot complete trainingspakken inclusief logo en je eigen naam. Betaling gaat via iDeal en de levertijd ligt tussen de vijf en negen werkdagen. De maatvoering van de kleding is gangbaar, maar binnenkort zullen er ook passets beschikbaar zijn op de voetbalclub.

Financieel resultaat voor de vereniging
Het mooie van de webshop is dat 10% van elke bestelling naar onze club gaat. Jouw bestelling draagt dus ook bij aan het welzijn van de club. Bestellen van kleding kan via www.vvbuitenpostshop.nl of in het hoofdmenu via ‘webshop‘.