Wie komen er in het DreamTeam van VV Buitenpost?

Wie moeten volgens jou een plekje in het DreamTeam van VV Buitenpost krijgen? Vanaf vandaag kun je tot en met zondag 16 mei stemmen op jouw favoriete speler per linie plus een coach. De verkiezing is een initiatief van de Streekkrant.

Elke ingevulde naam, dus een keeper, verdediger, middenvelder, aanvaller en coach, krijgt een stem. Die stemmen worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld en op basis daarvan wordt besloten wie de beste is. Zo wordt duidelijk wie een plekje heeft veroverd in het DreamTeam en dus de beste speler van de Blauwkes aller tijden op die positie is. Stemmen kan door een mail te sturen naar destreekkrant@media-totaal.nl of per post naar de Streekkrant, Gedempte Haven 5, 9301 LN in Roden of reageer op de Facebookpagina van de Streekkrant.

Lees het interview met Berend Schootstra hierover in de Streekkrant en bekijk het interview op YouTube.

Foto: De Streekkrant

De stemmers hebben uiteindelijk gekozen voor onderstaand Dreamteam