Woensdagavond bekerduel Buitenpost – Achilles 1894

Woensdagavond 20 februari speelt Buitenpost in de 3e ronde van het toernooi om de noordelijke districtsbeker tegen Achilles 1894 uit Assen. De bekerwedstrijd tegen de zondag hoofdklasser is op Sportpark De Swadde en begint om 20.00 uur. De entree is gratis!

Boeiend duel
Achilles 1894 is een voetbalclub uit Assen met een rijke historie. Zo speelde het eerste elftal vroeger onder leiding van Ron Jans en speelt het momenteel in de hoofdklasse. Afgelopen zondag ging Achilles met 7-2 onderuit tegen Silvolde, dus de ploeg zal erop gebrand zijn woensdag een goed resultaat neer te zetten. De Blauwkes hebben drie duels achtereen verloren en zijn ook toe aan een winstpartij. Bovendien wil het team graag een ronde verder in het bekertoernooi. Het belooft op voorhand een boeiend duel te worden, dus kom allen!