Word jij de nieuwe fotograaf van VV Buitenpost?

Lijkt het je leuk om de voetbalwedstrijden van het eerste team van de Blauwkes te fotograferen? En ook af en toe andere zaken bij onze vereniging vast te leggen? Word dan onze nieuwe clubfotograaf!

Sportfotografie
In december nam Hans Zwamborn de moeilijke beslissing om na bijna tien jaar te stoppen als vaste fotograaf van VV Buitenpost. Daarom zoeken we per direct een vervanger. Ben jij bekend met sportfotografie? Dan is dit iets voor jou! Je fotografeert de thuiswedstrijden van Buitenpost 1 en indien mogelijk ook de uitwedstrijden. Daarnaast maak je de selectiefoto’s en ben je als enthousiaste clubfotograaf af en toe beschikbaar voor andere fotoklussen op Sportpark De Swadde.

Belangstelling?
Heb je belangstelling of wil je meer informatie? Stuur dan een e-mail naar info@vvbuitenpost.nl.