Word jij trainer van JO17-2 of JO15-2?

Wij zijn op zoek naar enthousiaste jeugdtrainers voor twee reserveteams: JO 17-2 en JO 15-2. Beide elftallen zijn een mix van kwaliteit en gezelligheid.

Lijkt het je leuk om trainingen te geven aan een groep leergierige en enthousiaste voetballers? Ben je gemotiveerd en wil je de voetbalkwaliteiten van deze jongens verbeteren? Meld je dan nu aan als jeugdtrainer!

Als trainer krijg je steun en begeleiding van hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus te volgen bij de KNVB. Kies je niet voor het laatste, dan krijg je een financiële vergoeding voor het trainerschap.

Meer weten en aanmelden
Wil je meer weten of wil je je aanmelden als jeugdtrainer voor het komende voetbalseizoen, bel of app dan met Wietse van der Veen: 06-20335615.

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024