Voorbeschouwing bekerwedstrijd tegen Be Quick Dokkum

Zaterdag 17 december speelt Buitenpost de bekerwedstrijd tegen Be Quick Dokkum. Let op: de derby begint om 14.00 uur.
Na afloop het rad van avontuur in de kantine!

Nog één keer
De competitie werd vorige week prachtig afgesloten middels een 4-2 overwinning op Blauw Wit, maar de ploeg wil ook graag door in de beker. Daarom is het zaak om nog één keer volledig op te laden en deze wedstrijd over de streep te trekken. Tegenstander Be Quick Dokkum staat momenteel op een vijfde plaats in de 2e klasse l. Wat opvalt, is dat de Dokkumers maar liefst zes wedstrijden achter elkaar gewonnen hebben. Het zegt iets over de vorm van deze ploeg.

Niet onderschatten
Beide teams troffen elkaar ook al in de voorronde van de beker. Het werd toen maar liefst 3-7 in het voordeel van de Blauwkes. De wedstrijd was echter spannender dan de uitslag doet vermoeden. Be Quick kwam destijds nog gevaarlijk dichtbij de gelijkmaker op een 2-3 stand. De Blauwkes weten dus met wie ze te maken hebben en zullen deze tegenstander zeker niet onderschatten. Afgelopen week een prachtige teamprestatie, maar het is tijd om deze door te trekken naar de winterstop en een feestje te vieren. Schreeuw onze mannen naar de overwinning!

De wedstrijd is ook live te volgen via de lokale radio FM 107.0 – Kabel 100.4 of op internet van RTV NOF. Bezoek daarvoor www.rtvnof.nl en kies daar de optie luister live.

poster_a3_vvb_bequick_2016