Aftrapbijeenkomst pupillentrainers op 26 augustus

Het seizoen 2016/2017 gaat officieel van start met een aftrapbijeenkomst voor pupillentrainers. Deze bijeenkomst is op vrijdag 26 augustus om 18.45 uur. Vanaf 18.30 uur is er koffie/thee. Alle pupillentrainers zijn voor deze avond uitgenodigd. Natuurlijk zijn ook de andere jeugdtrainers, alle jeugdleiders en overige belangstellenden van harte welkom.

Het seizoen 2016/2017 is voor sommige (jeugd)trainers al weer enkele weken oud, anderen moeten nog gaan beginnen. De (school)vakantie zit in haar laatste fase. De Technische Jeugd Commissie (TJC) is in ieder geval druk bezig met het nieuwe voetbalseizoen.

Ideeën
Het is de bedoeling om tijdens de aftrapbijeenkomst nieuwe (voetbal)ideeën te delen en oefenstof aan te bieden. Daarnaast wil de TJC graag de mening horen over het Jeugdbeleidsplan dat het komende voetbalseizoen van kracht zal zijn. Ook zijn in grote lijnen de taken van een jeugdtrainer en een jeugdleider op papier gezet. Alles is hier te vinden op onze website.
Er zijn ook een aantal leden van het Jeugdbestuur tijdens de avond aanwezig. Als er nog ‘brandende vragen’ zijn, dan wordt daar zeker ruimte voor gemaakt.

Het programma van deze informatieve bijeenkomst ziet er ongeveer als volgt uit:

1. Opening Jan Douma (technische zaken)
  2. Aanbieden oefenstof – uitleg Wietse van der Veen (hoofd jeugdopleiding)
  3. Naar het veld
  4. Demotraining o.l.v. Ruben Schootstra, Ruben Boekhout en Bauke Jan Stuursma