Duur puntenverlies voor Buitenpost

VV Buitenpost heeft maandagavond het inhaalduel met 1-4 verloren van concurrent WHC uit Wezep. De eerste helft speelden de Blauwkes slap en moesten ze twee treffers incasseren. Na rust was er plotseling wel veel strijd en maakte Joost Jesse Visser snel de aansluitingstreffer. Visser kreeg daarna een uitgelezen kans op de gelijkmaker, maar zijn strafschop werd gekeerd. Het bleek een breekpunt in de wedstrijd te zijn. In plaats van 2-2 werd het vlot daarop 1-3 en 1-4. WHC nadert hiermee Buitenpost tot drie punten op de ranglijst. De Blauwkes blijven vooralsnog op de veilige twaalfde plaats net boven de nacompetitiestreep staan, maar hebben een zwaar programma voor de boeg. Zaterdag komt nummer twee Staphorst op bezoek.

Lees hier het volledige wedstrijdverslag.

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024