VV Buitenpost JO17-1 bereikt finale nacompetitie!

VV Buitenpost JO17-1 heeft zaterdag de finale van de nacompetitie bereikt met een 1-2 zege op divisionist Veendam 1894 JO17-1, die daardoor degradeert naar de Hoofdklasse. Doelpunten waren afkomstig van middenvelders Jacco Kazemier en Willem de Boer, maar wat het meest geloofd moet worden is de fantastische teamprestatie die de spelers leverden!

Kijk hier voor het uitgebreide wedstrijdverslag en een filmpje van het winnende doelpunt.

Finale 16 juni
De finale voor één plek in de divisie is volgende week zaterdag 16 juni tegen vv Winsum JO17-1, die gespeeld wordt op neutraal terrein. Locatie en tijdstip worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Wij hopen op zoveel mogelijk steun voor onze toppers van de JO17-1!

UPDATE:

De finale wordt níét op neutraal terrein gespeeld. Evenals onze tegenstander reageerden wij zeer verrast op het feit dat de wedstrijd in Winsum wordt gespeeld. Alle fans zijn meer dan welkom om de JO17-1 het laatste zetje richting de 4e divisie te geven! Aftrap 10.30 uur in Winsum, Schouwerzijlsterweg 7A. Be there!