VV Buitenpost oefent dinsdagavond tegen FC Burgum

Dinsdagavond 11 augustus om 19.00 uur speelt VV Buitenpost een oefenduel tegen FC Burgum op Sportpark De Swadde. De oefenwedstrijd kan doorgaan omdat twee op corona geteste spelers van Buitenpost het virus niet bij zich blijken te hebben. Zaterdag werd het oefenduel tegen Harkemase Boys afgelast omdat de testresultaten nog niet bekend waren. Zo kunnen de Blauwkes eindelijk weer eens een echte wedstrijd spelen sinds het begin van de coronacrisis.

Iedereen die geen gezondheidsklachten heeft is dinsdagavond welkom op De Swadde. Uiteraard moeten alle bezoekers zich houden aan de coronamaatregelen, zoals 1,5 meter afstand houden. In de kantine en op het terras moet iedereen verplicht zitten. Omdat er minder dan 250 bezoekers worden verwacht, is het vooraf invullen van een gezondheidsverklaring niet nodig.