Aanleg beregeningsinstallatie op hoofdveld is gestart
De aanleg van een beregeningsinstallatie op ons hoofdveld is deze week gestart. Afgelopen dinsdag is er een grote buis gegraven naar een sloot voor de aanvoer van oppervlaktewater. Gisteren zijn er buizen in het veld zelf aangebracht. Volgens projectleider Rinze Fokkema verloopt het werk voorspoedig.
In verband met de droge perioden in het voorjaar en warme, droge zomers heeft het bestuur besloten te investeren in een professionele beregeningsinstallatie. Ook omdat het beregenen met een pomp en trekker, de huidige methode, kostbaar is.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










