Ballenactie voor het nieuwe seizoen

De eerste trainingen van de senioren zijn begonnen, we kunnen vooruitkijken naar het nieuwe seizoen. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan, want er zijn nog veel zorgen over de financiƫle gevolgen van het coronavirus en alle maatregelen voor VV Buitenpost.

We willen echter voorkomen dat deze crisis ook komend seizoen het voetbalplezier van onze (jeugd)leden verpest. Help je mee?

Ballenactie
We hebben voor volgend seizoen minimaal 100 nieuwe ballen nodig. Een hele aanschaf in deze lastige tijd. Daarom organiseren we een Ballenactie.

Iedereen die VV Buitenpost een warm hart toedraagt kan meedoen. Via onze actielink kun je een bal doneren aan onze club. Zo willen we er samen voor zorgen dat de bal straks gewoon weer kan rollen bij VV Buitenpost. Want als balletje straks weer rolt, komt de rest ook wel weer!

Doneer een bal
Klik op onderstaande link om een bal te doneren:
www.actielink.nl/vvbuitenpost

Actie doorsturen
Ken je iemand anders die zou kunnen helpen? Stuur de actie gerust door!