Ben jij ook bij ons familiefeest op vrijdag 10 juni?

We hebben inmiddels al heel wat aanmeldingen, maar misschien heb jij je nog niet aangemeld voor het familiefeest. Op vrijdag 10 juni is het traditionele familiefeest van onze voetbalclub. We hopen er weer een geweldig succes van te maken. Ook dit jaar is het feest weer voor jong en oud. Het is de afsluiting van het voetbalseizoen voor actieve leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders, pakes en beppes en broertjes en zusjes. Iedereen is van harte welkom!

Opnames videoclip
Tijdens het familiefeest maken we ook opnames voor de videoclip van het nummer ‘VV Buitenpost’ van De Blauwkes. We willen graag weten of je geen bezwaar hebt om in beeld te komen, want dan houden we daar rekening mee. Verder willen we iedereen vragen zoveel mogelijk in het blauw en wit te komen, zodat het er allemaal feestelijk uitziet. Uiteraard zorgen we voor blauw/witte schmink en vlaggen. Om te oefenen op de (niet heel) moeilijke tekst, delen we hier het nummer ook nog even met jullie! ‘VV, VV, VV Buitenpost!’

Huldiging
Dit seizoen zijn er kampioenen en we gaan ze met elkaar een onvergetelijke huldiging bezorgen. Samen juichen we ze toe: de kampioenen van de Blauwkes! Teams die kampioen zijn geworden ontvangen via hun leider nog apart bericht over de huldiging.

Aanmelden
Om alles goed te organiseren én met het oog op de barbecue, willen we graag weten of je komt. Oók als je familie meekomt en je bijvoorbeeld alleen meedoet aan de barbecue. Op die manier is er voldoende voor iedereen, maar ook weer niet teveel.

• 15.15 uur – Inloop
  • 15.30 uur – Start mixtoernooi
  • 17.15 uur – Finale penaltybokaal + huldiging kampioenen
  • 17.55 uur – Opnames videoclip ‘VV Buitenpost’ van De Blauwkes
  • 18.15 uur – Barbecue
  • 19.30 uur – Trekking verlotingsactie + kans op prijzen voor jonge lotenverkopers
  • 21.30 uur – Einde familiefeest

Graag tot vrijdag 10 juni op sportpark ‘De Swadde’!