Buitenpost oefent 20 september tegen ONS Boso Sneek

Vv Buitenpost speelt dinsdagavond 20 september een oefenwedstrijd tegen ONS Boso Sneek. Het duel tegen de club uit de derde divisie wordt gespeeld op sportpark De Swadde en begint om 20.00 uur. De entree is gratis.

Mooie kans
Buitenpost-trainer René van der Weij ruilt dinsdag de trainingsavond in voor een oefenduel. De coach heeft een brede selectie met zestien fitte spelers en wil graag de voetballers die dit seizoen tot nu toe wat minder speelminuten hebben gemaakt de kans geven zich te bewijzen. “En wat is er mooier dan dit tegen een derde divisionist te doen? Voor de jongens een mooie kans om tegen goede spelers te mogen opboksen”, aldus Van der Weij. Ook ONS Boso Sneek hecht waarde aan de oefenwedstrijd en komt daarom graag naar Buitenpost.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024