Buitenpost verliest na 2-0 voorsprong van Omlandia
Na ruim een uur spelen stond Buitenpost zaterdag met 2-0 voor tegen Omlandia. De thuisploeg was heer en meester op het prachtige, nieuwe hoofdveld. Door een doelpunt van de Groningers dat uit de lucht kwam vallen, kantelde de wedstrijd en sloop er paniek in de jonge ploeg. Omlandia strafte fouten in de verdediging genadeloos af en scoorde vervolgens driemaal. De laatste goal viel in blessuretijd. Zo eindigde een mooie zaterdagmiddag in een grote teleurstelling voor publiek, spelers en staf.
Lees hier het volledige verslag.
Overig nieuws
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..
- 31May
Buitenpost JO15-1 strijde..
- 28May
Het jeugdbestuur zoekt ve..










