Buitenpost verliest seizoenouverture onnodig van De Dijk
Het 1e elftal van Buitenpost is de voetbaljaargang 2021/2022 begonnen met een nederlaag tegen asv De Dijk. Na 90 minuten stond er op Sportpark De Swadde een eindstand van 0-1 op het scorebord. Een onnodige en onverdiende nederlaag, Buitenpost had namelijk een uur lang het betere van het spel en deed daarin eigenlijk alles goed, maar vergat zichzelf te belonen.
Lees hier het volledige verslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










