Buitenpost wint in slotfase van Deto
Buitenpost kent een goede start van het nieuwe seizoen. Werd de eerste wedstrijd tegen De Dijk nog sneu verloren, na de winstpartij in Noordscheschut werd er thuis ook gewonnen van Deto Twenterand. Over de hele wedstrijd had Buitenpost de beste kansen. Pas vier minuten voor tijd kon de 1-0 kon worden genoteerd. Die werd gemaakt door Robin Huisman de Jong vanaf elf meter. “Een dik verdiende overwinning”, aldus trainer Willem Brouwer.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










