Buitenpost wint verdiend van Putten
VV Buitenpost heeft de smaak van winnen weer te pakken. Na de bekerzege op Read Swart waren de Blauwkes zaterdag in de competitie te sterk voor SDC Putten. Het werd 1-0 door een doelpunt van Joran Olijve. “Een mooie overwinning en dik verdiend. Dit motiveert en geeft vertrouwen, ook richting dinsdag, wanneer we het belangrijke bekerduel tegen de Leeuwarder Zwaluwen spelen”, aldus Buitenpost-trainer Jasper Bouma.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










