Buitenpost wordt niet beloond in Staphorst
VV Buitenpost speelde zaterdag een goede wedstrijd in Staphorst. Het duel leek op 0-0 af te stevenen totdat er halverwege de tweede helft jammerlijk een eigen doelpunt werd gemaakt. Na de 1-0 moesten de Blauwkes op zoek naar de gelijkmaker maar al snel viel de 2-0. De thuisploeg liep uiteindelijk uit naar 3-0. “Jammer, we hadden we een punt verdiend. Het stond verdedigend goed en Staphorst had moeite kansen tegen ons te creëren. Helaas werd ons harde werken niet beloond”, aldus Buitenpost-trainer Jasper Bouma.
Lees hier het volledige wedstrijdverslag.
Overig nieuws
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..
- 31May
Buitenpost JO15-1 strijde..
- 28May
Het jeugdbestuur zoekt ve..










