Buitenpost zoekt trainer 2e elftal

Voor het seizoen 2023/2024 zijn wij op zoek naar een enthousiaste trainer voor het 2e elftal van VV Buitenpost. Momenteel speelt het team in de 1e klasse.

De nieuwe trainer van Buitenpost 2:

• is minimaal in het bezit van UEFA C;
  • heeft ervaring met het geven van trainingen en het coachen van wedstrijden;
  • beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • is in staat om de spelersgroep te motiveren;
  • staat open voor samenwerking met collega-trainers en Hoofd Jeugdopleiding;
  • is 2x per week beschikbaar voor trainingen en op zaterdag voor de wedstrijden.

Wij bieden:

• prima trainingsfaciliteiten;
  • een sportieve uitdaging met een talentvolle selectie;
  • een passende financiële vergoeding.

Heb je interesse?
Stuur je motivatie en cv voor 1 februari 2023 naar r.bloembergen2@gmail.com of bel voor vragen 06-48958353.

Huidige trainer
Bauke Jan Stuursma, bezig aan zijn derde seizoen bij VV Buitenpost 2, doet een stapje terug om zich in alle vrijheid te ontwikkelen als trainer. “Het was erg moeilijk om deze beslissing te nemen”, zegt de 27-jarige oefenmeester. “Dat komt vooral door de groep. Het is een prestatieteam, maar ik zie het ook als mijn vrienden. Er wordt hard getraind en de opkomst is altijd goed.”

Stuursma, die al sinds 2010 trainer is bij VV Buitenpost, kwam via onze O13, O15 en O19 bij het tweede elftal terecht. “Dat was eerst best spannend, ook omdat sommige spelers ouder zijn dan ik. Gelukkig is dat heel goed gegaan. Die ervaren jongens weten wat er gevraagd wordt op ons niveau en kunnen dat overbrengen op de jongere spelers. Op die manier is er iets moois ontstaan in het team.” Dit was vorig seizoen duidelijk terug te zien in de resultaten, toen de nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse bereikt werd. Ook dit seizoen wil ‘it twadde’ een gooi doen naar promotie.