Buitenposter vrouwen in het nieuw

Het eerste vrouwenteam van VV Buitenpost is in het nieuw gestoken door restaurant, pizzeria en grillhouse Pyramide uit Buitenpost. Het dameselftal is erg blij met de blauwwitte outfit en bedankt de sponsor hiervoor.

Pyramide
Restaurant Pyramide bestaat al 23 jaar en heeft een goede naam. Het succes van het restaurant is te danken aan het betaalbare eten. De ambitieuze horecaondernemer Ahmed Al Sayed is sinds 1 december 2017 trotse eigenaar. De bovenzaal van het statige pand, dat gemeentehuis en muziekschool is geweest, leent zich bij uitstek voor feesten en vergaderingen. “Bij ons kun je genieten van lekkere pizza’s, schotels en andere specialiteiten. Ik heb een lopend buffet geïntroduceerd en wil meer met catering doen”, aldus Al Sayed.