Cameratoezicht op De Swadde om overlast te voorkomen
Langs de velden op ons sportpark en bij onze gebouwen zijn bewakingscamera’s geplaatst. Het cameratoezicht is bedoeld om overlast, vernielingen en inbraak te voorkomen. Het komt voor dat op ons terrein, en met name op het kunstgrasveld, afval wordt achtergelaten en er bedoeld of onbedoeld zaken worden vernield. Dit tot grote ergernis van iedereen bij onze voetbalclub. Om onze bezittingen te beschermen en om overlast tegen te gaan, is er nu cameratoezicht. De beelden bewaren we vier weken volgens AVG-richtlijnen (zie privacyverklaring op onze website) en bekijken we pas als er overlast is geconstateerd.
Het hoofdbestuur

- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










