Circuittraining start vrijdag 4 september

Op vrijdag 4 september gaat de circuittraining weer van start. Tijd van aanvang is 16.30 uur voor de leeftijdsgroepen onder 7, onder 8 en onder 9 jaar.  De jongens en meisjes van onder 10 en onder 11 jaar starten om 17.45 uur. De training is iedere week.

Extra aandacht
Het vorig voetbalseizoen hebben de jongste voetbaltalenten van onze club kennis gemaakt met de circuittraining op vrijdagmiddag. Deze circuittrainingen zijn voor de leeftijdsgroepen onder 7 tot en met onder 11 jaar. Onze jeugdige toppers krijgen extra aandacht van verschillende jeugdtrainers. De oefenstof wordt iedere week aangereikt door Marc Lourens, één van onze gediplomeerde jeugdtrainers. Hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen begeleidt de minder ervaren jeugdtrainers en stuurt ze aan.  Zo wordt er niet alleen geleerd bij de jeugdspelers, maar ook de jeugdtrainers kunnen zich nog beter ontwikkelen bij onze club.

Ontwikkeling
Plezier en beleving zijn de basis van de ontwikkeling van een jeugdspeler. Dit is dan ook één van de uitgangspunten bij alle jeugdtrainingen bij onze club.  Tijdens de circuittrainingen krijgen de kinderen verschillende onderdelen uit het complete pakket voetbal aangereikt.