Competities A-categorie liggen na dit weekend stil

De KNVB legt de competities voor de A-categorie (zowel senioren als junioren vanaf 13 jaar) na dit weekend tot aan de winterstop stil. Dit besluit is genomen omdat met de huidige coronamaatregelen van het kabinet het niet is toegestaan om na 17.00 uur te trainen. Zaterdag 4 december mag er nog op vrijwillige basis inhaalwedstrijden worden gespeeld.

B-categorie gaat door
Mochten teams toch tussen 05.00 en 17.00 uur kunnen trainen en het hierdoor verantwoord vinden om op vrijwillige basis wedstrijden te spelen, dan kan dit in onderling overleg worden geregeld. In de B-categorie blijft het programma voor 11, 12, 18 en 19 december staan. Het doel is om alle competities na de winterstop (half januari 2022) te hervatten, maar uiteraard is dat afhankelijk van de ontwikkeling van het coronavirus in Nederland en de maatregelen van het kabinet.

Lees meer hierover op de website van de KNVB.

Buitenpost 1 oefent tegen Grijpskerk
Voor Buitenpost 1 stond zaterdag het inhaalduel tegen Berkum 1 op het programma, maar Berkum heeft zich hiervoor afgemeld. Het team van trainer Willem Brouwer speelt daarom nu een oefenwedstrijd in en tegen Grijpskerk. Dit duel begint om 13.30 uur.