Final League MO17 in Buitenpost
Zaterdag 11 juni was de Final League voor de MO17 in Buitenpost. Sint Annaparochie presteerde het best op deze eendaagse toernooivorm en werd eerste. In een bloedstollende finale tegen VV Buitenpost viel de beslissing pas na penalty’s. AVC eindigde als derde en Ropta Boys als vierde. De Final League is de vierde en laatste fase van de MO17-competitie. Anna Pol en Jacob Marc Kootstra organiseerden de mooie voetbalochtend op sportpark De Swadde!
Overig nieuws
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..
- 31May
Buitenpost JO15-1 strijde..
- 28May
Het jeugdbestuur zoekt ve..










