Fotoboek seizoen 2016/2017 uit handen van hoofdsponsor

Vorige week ontvingen de spelers van het eerste elftal (2016/2017) uit handen van hoofdsponsor Paul Olijve van De Haan Westerhoff een prachtig fotoboek. Het boek met foto’s van Hans Zwamborn geeft een prachtig overzicht van het succesvolle voetbalseizoen. ‘Een prachtig naslagwerk van een geweldig seizoen’, aldus de voorzitter van de voetbalclub. Volgens Olijve zal Buitenpost het jubileumjaar 2017 niet snel vergeten. Het eerste elftal beleefde een seizoen vol hoogtepunten. ‘Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik nog de wedstrijden in de nacompetitie tegen de amateurs van Feyenoord en De Zuidvogels voor me. Het lukte ons net niet. Maar wat een spanning en wat waren we dicht bij een eventuele promotie naar de hoofdklasse. Het eerste team werd gesteund door vele en trouwe supporters. Niet alleen op De Swadde, maar ook ver daar buiten. De Blauwkes speelden alles of niets, zo hoort het ook. Geweldig en dat smaakt zeker naar meer!’ Op de foto Paul Olijve met Joop Pijnacker, Joran Olijve en Rob Dijkstra.