G-team zoekt nieuwe voetballers

Ons G-voetbalteam zoekt nieuw leden. Door afmeldingen van enkele voetballers wordt de groep iets te klein. Het team heeft ruimte voor een aantal meiden of jongens vanaf 14 jaar die graag wekelijks willen voetballen. De enthousiaste G-voetballers trainen iedere vrijdag van 19.00 – 20.00 uur. De trainers zijn Rein Spoelstra en Gerrit Rottiné. Jenny Veenstra zorgt voor begeleiding.

Oefenduels en toernooien
Afgelopen vrijdag had het team een oefenwedstrijd tegen DoDaDo. Dit soort wedstrijden vinden een paar keer per seizoen plaats. Ook doen de voetballers mee aan toernooien. In de toekomst is de wens nog eens mee te doen aan een G-team competitie. De spelers vinden de trainingen, oefenduels en toernooien nu ook prima. Ze kijken er weken naar uit en honderden (!) Whatsappberichten over hoe ze willen spelen en in welke opstelling gaan dan rond.

Regio
Ken je iemand die het team kan versterken of wil je een keer komen kijken of meespelen, dat is altijd mogelijk. Leden komen nu uit de regio Buitenpost, Kollum en Kollumerzwaag. Stuur voor vragen of aanmelding een e-mail aan Rein Spoelstra.