Geslaagde spelregelbewijsavond in de kantine
Afgelopen woensdag zat de kantine vol met jeugdspelers die geboren zijn in 2005. Zij moeten dit seizoen hun spelregelbewijs behalen. Johan Suurd, voorzitter van de Centrale Organisatie van Voetbal Scheidsrechters (COVS) en KNVB-docent voor scheidsrechters, verzorgde een interactieve presentatie over spelregels. Ook clubscheidsrechter Hans Abbink was aanwezig ter ondersteuning.
Na de presentatie moesten de jongens zelf aan de slag om het spelregelbewijs te behalen. Zonder dit bewijs mogen ze niet spelen en kan de KNVB boetes uitdelen. De organisatie van deze avond lag in handen van Jacob Marc Kootstra, die er met een positief gevoel op terugkijkt.

- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










