Herhaalde oproep: niet voetballen op De Swadde
Ons sportpark is vanwege het coronavirus dicht. Toch zien we groepjes jongeren er voetballen. Hierbij herhalen we onze oproep om niet meer samen te komen op De Swadde. Ook vragen we ouders om hun kinderen hierop te wijzen. Hoe vervelend zo’n coronamaatregel ook is, met z’n allen moeten we verdere verspreiding van het virus voorkomen.
Bedankt voor jullie begrip en medewerking.
Het bestuur
Overig nieuws
- 07Jun
Programma familiefeest 12..
- 06Jun
Voorlopige teamindeling j..
- 03Jun
Buitenpost 3 zaterdag in ..
- 02Jun
Terugblik: Vrouwen 1 opni..
- 01Jun
Gezocht: keepster voor on..










