Hoe komt VV Buitenpost uit de coronacrisis?

Enkele weken geleden verscheen een interview met waarnemend voorzitter Rudi Stuursma in De Streekkrant. Hij blikte terug op het afgelopen seizoen en keek vooruit.

Onze vereniging is nog steeds op zoek naar een nieuwe voorzitter, vertelt Ruid in de krant. “Het zou fijn zijn als er zich een geschikte kandidaat voor de functie van voorzitter zou aandienen. Overigens mag het ook een geschikte penningmeester zijn, zodat ik me dan volledig op de rol van voorzitter kan toeleggen. De tijd zal het leren maar het allerbelangrijkste is dat we met ons allen gezond uit deze coronacrisis komen en we straks weer met alle leden, ouders, sponsoren, vrijwilligers van de club en andere supporters langs de lijn staan en kunnen genieten van het spelletje en de sociale contacten bij onze club op De Swadde. Uiteindelijk gaat allemaal daarom.”

Lees hier het volledige artikel.

Foto: De Streekkrant.