Inschrijving voetbalschool Veerkr88

Voetbalschool Veerkr88 organiseert in de herfstvakantie de traditionele voetbaltweedaagse op sportpark De Swadde in Buitenpost. De inschrijving voor de voetbaldriedaagse op donderdag 21 en vrijdag 22 oktober start zondagmiddag 26 september om 14.00 uur. Schrijf je snel in en leef twee dagen als een echte voetbalprof.

Leven als een prof
De deelnemende voetballers leven twee dagen als een echte voetbalprof. Een dag duurt van 9.30 tot 16.00 uur, kosten voor de tweedaagse zijn € 85 per deelnemer. Dat is inclusief voetbaltraining door gekwalificeerde trainers, lunch en een compleet voetbaltenue (shirt, broek en sokken). Wil je meedoen met de voetbaltweedaagse van voetbalschool Veerkr88? Schrijf je dan in vanaf zondag 26 september.

Gekwalificeerde trainers
De voetbaltweedaagse wordt gehouden op sportpark ‘De Swadde’ in Buitenpost en is voor jongens en meisjes van 5 t/m 15 jaar. Alle (voetbal)activiteiten staan onder leiding van gekwalificeerde trainers uit de regio, geassisteerd door een groep enthousiaste jeugdtrainers. Traditioneel is er op de laatste middag een spetterende prijsuitreiking. Alle prijswinnaars worden uitgebreid gehuldigd. Voor alle deelnemers zijn er mooie prijzen te winnen, met als klapper de megagrote De Haan Westerhoff-bokaal.