Jeugdtrainers gezocht

Wij zijn op zoek naar enkele enthousiaste en geschikte jeugdtrainers. Lijkt het jou leuk om training te geven aan een groep leergierige jeugdspelers en wil jij hun het voetbalplezier versterken? Ben jijzelf enthousiast en wil jij onderdeel zijn in het verbeteren van de voetbalkwaliteiten van de jeugdspelers van onze bloeiende voetbalvereniging? Meld jij je dan nu aan. De teams waarvoor wij nog een geschikte jeugdtrainer zoeken zijn:

• MO17-3
  • JO17-2
  • JO17-3

Je zal het hele jaar door worden begeleid door een ervaren docent van de KNVB. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus te volgen bij de KNVB. Heb je meer informatie nodig over deze vacatures of wil jij je aanmelden als jeugdtrainer voor het komende voetbalseizoen? Neem dan contact op met Wietse v.d. Veen (hoofdjeugdopleiding) 06-20335615 of Jan Douma (Technische Zaken) 06-51695465.